Alla inlägg den 5 september 2009

Av Linda - 5 september 2009 19:05

Nu tänkte jag låtsas att jag är en kändis och bloggar på min kändisblogg.

Då låter det så här ungefär...


Idag var jag och fikade på Waynes med min dotter. Jag åt en chokladboll och drack en latte. Jag tog två servetter, använde bara den ena.

Sen tittade jag mig i spegeln och tänkte att jag måste sälja nåt, för att dra in pengar till typ välgörenhet. Jag ville inte sälja mina jeans, inte heller mitt hår (till typ en exlusiv peruk), inte heller mina smycken (hade varit för enkelt). Silikoninlägg har jag inte heller att sälja så jag bestämde mig för följande: Mitt nagellack!

Så nu ligger det ute på Tradera. Och pengarna ska gå till nåt behjärtansvärt i Järfälla. Typ en ny hylla till Handlarn så han kan sälja nåt fint, just vid kassan. (Per, nu går du in på Tradera och köper mitt nagellack för du vill inte att någon annan ska köpa nåt som varit på mina tånaglar)


Här skulle det egenligen varit en bild på min halvätna fika, lite suddig bild.. men jag orkade inte ta fram kameran (och hey! jag är kändis! Jag gör väl som jag vill!)


Love, peace and tålack till alla!

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards