Alla inlägg den 1 september 2009

Av Linda - 1 september 2009 21:57

ja, inte till mig än... Men den har kommit!


Har bara sett bilder än, men det verkar riktigt riktigt lovande!


Så, bor du i Stockholm, är sugen på att få en go värdinnerabatt och ha en visning för dina väninnor (eller transiga manliga vänner) så hör av dig till mig! Som värdinna för en smyckesvisning får du välja smycken för upp till 10% av det totala försäljningsvärdet på din träff.


Bling bling

Linda


Av Linda - 1 september 2009 21:06

Igår var det höst, idag blev det sommar. Då blev jag lite gladare.

Men som ett brev på posten (förutom min nya visningskollektion som jag fortfarande väntar på) kommer ju hösten snart vara här!


Kan inte säga att jag inte gillar hösten, det är bara det att jag gillar sommaren mer. Jag råkar gilla att sitta ute och fika i solen, bada, grilla, äta ute och med gott samvete alltid få ha en bag-in-box på kylning.


Men nu tänkte jag försöka tänka som Olivia! Hon sa i morse:


- Jag längtar tills sommaren är slut.

Jag förvånat: - Varför då?!

- För då slipper man getingar å myggor och så får man åka pulka!


Så tänk på det! Löven må ramla från träden och sitta-ute-kvällarna må vara på väg bort.. men det är iallafall inte MYGG!


Kram

Linda


P.S Bloggen har fått en karenstid. Den får visa vad den går för och kämpa sitt bästa för att få vara kvar, så får vi se..

Ovido - Quiz & Flashcards