Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Linda - 5 juli 2009 21:44

Ja, det blir lite glest med bloggandet, så här på semestern. Vad beror då det på? Jo, jag tror helt enkelt att det är så att jag har det så fantastiskt bra så jag helt enkelt inte har lust att sätta mig framför datorn! (sen att jag måste låna pappas dator och koppla upp mig via TELEJACK har nog inget med saken att göra)


Vädret har ju hjälpt till rätt bra. Sol, bad och pina colada (nej fy! men det lät bra) Sol, bad och kallt vitt vin! Så har det varit.

Sjön vid stugan blir i det närmsta ljummen när det är fint några dagar så jag och barnen har legat i timvis och flutit. Olivia har lärt sig simma med puffar. Noel med, typ... (han åker rätt mycket ner under vattnet också, men han är lika glad för det)


Om jag ska klaga lite, och det ska jag tänkte jag. Så är myggen och knotten ÖVERJÄVLIGA! Ikväll hade grannen tänt sin badtunna och vi satt och mös i 39 gradigt vatten. Allt var PERFEKT om det inte hade varit för knotten! Utrota skitodjuren! Det är mitt sommartips!


Ha det så himla mysigt där ute! Så där mysigt som man bara kan ha när det är SOMMAR & SOL!


KRAM LINDA

Ovido - Quiz & Flashcards