Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Linda - 13 februari 2011 21:17

I morgon är det Alla hjärtans dag.    Det är inte bara julen som blir roligare när man får barn, alla jädrans dagar blir det. Olivia är så uppspelt inför i morgon och har suttit inlåst på sitt rum med sin lillebror och tillverkat Alla hjärtans presenter.


I fönstret har jag hängt upp det finaste hjärtat, ett stooort pappershjärta, målat i rött och fyllt med tidningspapper. Det gjorde Olivia på dagis och det har hängt med ett par år och jag blir bara så glad av det!


Många köper presenter till i morgon. Frågan är om kärlek kan mätas i nallebjörnar eller hjärtchoklad? Klart det kan! (nu trodde du att jag blivit djup för en sekund va?)


Så Per, jag önskar mig något av följande i morgon:

* Blommor (vita tulpaner till de rosa blommorna jag sparat)
* Champagne
* Massage (gärna fot)
* Eller bara nåt dyrt

(eller alltihop)


Önskar DIG en mysig hjärtdag!

Kram 

Linda


 

Ovido - Quiz & Flashcards