Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Linda - 9 augusti 2010 22:45

Jo Jonthe, det ska jag säga dig att en tennisstång köper man på BR Leksaker.

Och där kan man även köpa sig en reservdel i form av nytt snöre och ny tennisboll ifall mamman och morfarn också har spelat och blivit lite för tävlingsinriktade och slagit lite väl hårt på bollstackarn så den spricker och lossnar från snöret.


I övrigt tänkte jag dela med mig av två sektioner av tips:

1. Semestertips

2. Börja jobba efter semesterntips


1. Semestertips

  • Lata dig
  • Lata dig
  • Läs en bok
  • Köp Hänt Extra och uppdatera dig om senaste skvallret
  • Köp HydraColour Anti Age Revitaliser och gör sen ingen annan än att smörj läpparna hela dagarna
  • Köp en kanin

2. Börja jobba efter semesterntips

  • Skippa jobbångest! (du vet när man börjar redan när det är två veckor kvar på semester: "Oj, oj! Då har halva semester gått då!")
  • Ställ klockan första jobbdan (om du vänt på dygnet). Gå upp och tänk. "Ja just! Idag ska jag börja jobba!" Leta rätt på nåt annat än flip-flop tofflor och gå iväg
  • Tänk att det var ju roligt att man har ett jobb, så kan man få semester nån gång till!

Puh.. alldeles slut efter att ha dela med mig. Det kostar på att vara generös!


Kram

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards