Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Linda - 23 januari 2010 10:10

Det är med skräckblandad förtjusning som jag sitter och pyser på helgerna.

Jag äääälskar att gå hemma och såsa, dricka först en stor balja te och sen kaffe och sen kaffe och sen kaffe... och sen kanske klä på mig, ifall andan fyller på.


I just love it! Men det ska ju inte bara vara röda rosor, lite taggar också. Så ska det vara. Problemet är att jag ju har massa åttaganden här i livet också och när ska man hinna med allt om inte på just de stackars helgerna? Då ska  man fixa hemma, umgås med barnen, träffa vänner, handla... Så varje lör/sön morgon börjar jag med att njuta av att gå och såsa, sen övergår det i ren och skär panik över att halva dagen har gått och jag har inte ens lyckats komma ur kläderna.


Just nu befinner jag mig nån stans mittemellan njutning och panik. På väg mot paniken.


Trevlig lördag, wherever you are!

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards