Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Linda - 4 oktober 2009 16:27

Idag har jag varit på resa. Till Enköpingsbro. Det var ett litet, men naggande fint litet samhälle nånstans innan Enköping, men efter Diners.

Hade smyckesvisning hemma hos Jessica i ett gudomligt mysigt uterum, eller sal. Hur stort som helst!

Efter visning + fika gick vi ner på stan där typ Sverige största marknad hade parkerat sig.

Köpte en lampa, en mössa och klistermärken.

Tack Jessica för en mysig förmiddag! (fast jag tror inte att du läser min blogg, men ändå)


Nu sitter jag hemma i lugnet och försöker samla kraft till den satans veckliga akarierengöringen. Den kraften sitter väääldigt långt inne just nu känner jag.

Om du ser ett akvarium på TV, som är rent, och klart, och utan alger. Minns då mina ord: Det är trickfilmat!!


Happy happy Sunday!

Linda


P.S Martina, bullformarna är köpta på en prylaffär i Göteborg...

Ovido - Quiz & Flashcards